Saturday, November 27, 2010

now its all bout siblingggggssss

good day peple =)


ekceli sekarang ak patut rasa gerun 
kerana xstudy pape lg
hari isnin n selasa ni 
ak ad 2 paper 3jam krdt kotttt
omg .
  
tp sekarang ak nk cter psl adek2 aku
shahirah n syazreen
 i used to call them adek n baby

masa kecik2 ktorg selalu sgt bergaduh
dengki sana sini
kalau kau ada itu ini
 sentiasa berebut mintak kasih sayang mama n abah
hahahaha

aku bukan kakak yg baik
aku garang ng diorang
n diorg pun bkn adek yg baek
keje nk melawan ckp aku je
haha

dulu tyme aku baru nk up pegi pasar malam sndiri
dengan kengkawan
aku cukup benci kalau mama suh bawak diorg
 deemmmm mesti bdk laki gelak kt aku
sbb bwk adek2

xpernah uh nk mesra2 gelak sana sini
ye r diorg men anak patung barbie
aku men kasut roda
mane nk ngam

but now
they both dh grow up
adek dh tngkatan 5 tgh amek spm
   baby dh tngkatan 2
taun dpn amek pmr

our relation dh close gila babi
mmg siblings-bond
im happy for them as they r happy for me

suddenly i miss them
hahah !

hey they got blog toooo

do follow them k by clicking their pictures




ok bye =)