Thursday, November 18, 2010

random snapzzzz

salam eid ul adha people :)
hari raya korban tahun ini
mcm bosan kerana
xde sape nk ajk pegi tgk lembu2
eh kalu ade org ajk pn kw mcm nk pegi sujiana ! 


so, setiap masa pegi dapur
bkk periuk cedok kuah
makan makan makan
pastu minum minum minum 


ade org datang beraya saya turut makan
xde org dtg beraya saya turut makan juga (--")


namun begitu bkn la 24/7 pnggan kt tngan
perut dan mulut saya juga perlu berehat dan direhatkan
bahahaha !


jd utk mngelak kan lebih bosan
 saya mencuba jaya camera kesayangan wlaupun xminat itu
oh ya tima kasih abah ats tnjuk ajar
walaupun abah hnya ajr on off dan mode auto (--")


saya rase noob uh sbb ank photographer
tp xde skill wlaupun satu
oh ya, sbb tu lah tajuk entry randomm snap

marilah saksikan gbr hari raya aidil adha versi family pakcik temizer 



nmpak x penyambut tetamu tu ?? amacam ceksi x??
bahahahaha !


 there are my sweet sibs of mine


cantik kan baby???hehe


 adek tgh tnggu boypren dia dtg umh, boypren saya???
tgh tdow letih tarik lembu agaknya ;P


tetibe rase baby lg kurus dr aku


ujie, bole kah ujie amek gbr baby men puteri-puteri?


 ujie, betul ke baby cantek??


my only one brother, kesayangan semua nih !


abah kalau raya mesti dia tunggu dpn tv dan
hanya bergerak untuk makan :)


adek n her friends
(p/s : lelaki yg plg hnsem tu lah bf dia, haha)


 boboy n his friends
(p/s : ok xde sape2 pnye awek kt dlm gbr nih) (--")


baby's friends


mane friends aku???bz memondan agaknya (--")

abah ckp, if u want to learn how to capture the best moment, u should learn from d tiny one..just snap whatever around u with feeling in ur heart..fulaweeyhhh bapak aku!!

baiklah abah, these are my best tiny things around me tht hve been captured with feeling in my heart..bahahaha!! 


feel dalam hati : lapar lapar lapar dan lapar lagi ! 

 
 feel dalam hati : dahaga dahaga dahaga !

 
feel dalam hati : penat seyh ak mngemas kau !
 
feel dalam hati : ni pon teruk jgk nk kne vakum segala !
 
feel dalam hati : nmpak je cantik, tp bila nk kne bersihkan ak yg terok !

ok selepas itu kami sekeluarga bergegas pulang ke kampung halaman 
di sana keadaan bertambah bosan maka apela lagik keje yg ade


model free kontrak sepanjang hayat !

  

memperkenalkan fesyen terbaru hijab pilihan masa kini,


 rozita boi che wan !
 amboi amboi amboi.......


hari ahad dh nak balik johor
tp ati sedih pilu sayu
kerana tidak akn membawa vivot kesayangan pulang bersama
oh vivot, sedihnye nk tnggalkan kau
duk kt taiping jgn nakal2 ye dgr cakap datuk temizer n datin zalina
jgn meragam jgn xsuka mandi
love u muaaahhhh

  
 introducing mymy 
ank baru yg terpaksa ditukarkan dgn vivot kesayangan


be good to mummy oke 
 kalau x ak htr ang balik taiping !

ok bye !

eh asl xde gbr aku lgsg nih ??? (--")
......... 

4 comments:

Sofiayantie said...

wau2.... baru nak blajar bergambar yer.. haha

leozywanie said...

suzie..anda smcm lain skrg ..nmpak smkin kurus+cun(jujur ni)..pe pun, mee tu nmpak sgt sedap la...hehe

Atika Yusof said...

haha...sape kawan anda yg sibuk memondan tu...bkn ak plezz....huhu

suziana said...

sopy: haha, bru nk bljr pgg kamera beb

wani : kah3, ade ke patut ckp cmtu, xmunasabah syg..eh, mmg la sdp sbb bkn ak yg masak haha!

afie: ahaks, msti la bkn awk cyg