Tuesday, September 28, 2010

kepada awk : sila bace ini

wishlist untuk this coming 06oct

1. nak nek bus pegi melaka @ jb jln2 sume nek bas xnk nek kete, nek bus express dr BP then nek bus tambang utk ke tmpt2 yg ingin ditujui..ala2 tourism cm gitu ^^

2. nk dilayan macam tuan puteri selama 1 hari, tolong htr baju saye g dobi, tolong cuci keta sye (manual), tolong tolonglah hahaha ok xlawak

3. bwk saya pusing2 nek maskrider yg gagah lg perkasa itu

4. tolong kejut saye selama 1minggu tiap2 pagi bkn saye yg kejut awk, kalu fail wlaupon sehari kunci motor awk saye amek..wkwkwkwk

5. jgn amek saya lewat sgt kalu pukul 8 sye dh siap 9.30 baru awk amek mcm hari2 biasa tu..selalu saya bsiap paling awl tp saya kua paling lambat  


itu saje yg saya nk, saya xnk hadiah mahal2 jam tgn emas kasut beg trip percutian 18hari 18mlm, candle lite dinner kena-pakai-dress-baru-bole-makan dan wutsoeva lg lh..saya nk awk je..ok bye

4 comments:

zarifahmr said...

woo..kasi la pinjam maskrider awak tuh.cam gerekk je kalo dapat naek.siaalann..haha

farhahSaidin said...

sy suke post ini~~ :)

suziana said...

zarifah : haha, awk ckp la dgn mt bro awk sye segan hehekhehek

farhah : saya pun suka la awk

Sofiayantie said...

saya pon nak awak.. haha.. tetibe je