Monday, September 6, 2010

hei hei balik kampung hoi hoi hoi balik raya!!

hari semalam eh kelmarin eh lusa eh tulat eh apakah????
saya sudah pulang beraya 
kami konvoi 2 kereta (si vivot saya dan si myvic subry)
waduh waduh
cuak woh bila kerol ckp nk gerak malam
kerana kerana saya takot ngntuk..huhue
namun kerol telah mnjadi penyelamat saya whooott whhooottt
tahniah en kerol kerana berjaya drive sejauh 5432432km dr air hitam ke taiping
(oke distance tu tipu) 

 dalam kereta saya ada 2 org gila yg laen selain saya dan kerol
mereka juga turut mahu (huh??) beraya bersama keluarga tercinta
 maka pali dan adah join kegiatan kami di malam itu
abu, helmi, subry dan seorang yg xdikenali pula mnaiki myvic  
 memberangsangkan betul ayat saya kn puan2 dan tuan2??

perjalanan yang sungguh relax dan sungguh relax (--")
namun kami semua tetap happy
singgah di setiap perhentian rnr adalah menjadi rutin di malam itu
biasalah punci kencing masing2 xpegi sekolah kn kn kn

 eh eh lupa nk bgtau
walaupun kami musafir tp kami tetap berpuasa tau tau
begus bukan ???
 eh apa ni edisi masuk bakul terangakt sendiri??

kawan2, sebenarnya saya tidak memberitahu bonda n ayahanda saya untuk pulang pada malam itu
kononnya membuat kejutan suprise ala2 versi eric leong tu
"tutup mata tutup mata....SUPRISEEEE!!!!"
apakah oh apakah

sampai2 sahaja di depan rumah
terus turun keta membuat suprise namun hasilnya xsprti yg diharapkan
mereka xterkejut langsung
malahan terus disuruh lap meja kipas almari sofa perabut blah blah blah
apakah oh apakah

hah, esok saya akan wt entry tentang rumah saya
yelah, baca belog org len asyek nk wt entry psl rumah je
mentang2 lah dh nk raya
hehe

so long n gud nyte everybody :)


 kerinduan oh kerinduan
 

No comments: