Friday, April 30, 2010

dh xdpt nk pendam lg

“ Babe, i hope you will realize wut u’ve done to me. I dun even know wut happen to you lately. But i know, there’s sumting weird.  Babe, listen here, i bukan mainan, i bukan patung. I pun ada hati jugak. Maybe i’m to excited. But again, i did a mistake. People come and go. But i’m still here....with u.. Yeah i know, i’m weak n so unmatured... Bodoh kan? Wtf. You know what, i da try so hard utk change. For you, for our own good. Dun you feel dat ha?u keep asking 4 apologizes..But its all end up the same.... What for i change if i dun get wut i want? Useless kan? Shit!! bila sume ni nk berakhir ha???is there any APPRECIATE word in ur life dictionary???just dun make me hate u..coz i dun wanna that to be happen, begging u plz dont~"


Harini , aku cuba bangun dengan sedaya upaya yg mungkin. Yes. For real. Aku cuba jadi sebaik malaikat. Oh tidak mungkin. Manusia tidak sempurna. Mungkin bawah sikit dari malaikat. Mungkin ini yang semua inginkan. Kalau betul baiknya aku akan menyenangkan semua. Aku akan cuba. Even aku terpaksa sacrifice everything. Xpe la kan. Selama ni pun aku x bersyukur dgn apa yg ada.. rasa sakit dan pedih. Aku hope tuhan kuatkan hati aku. Aku xnk menangis lagi..titik noktah bertindih~

~just GTH with TQM

No comments: