Saturday, April 10, 2010

aku bukan malas mandi lah

mesti kalau korg (yg dkt2 dgn aku ni) dtg je jumpe ak
mesti akn tnya eh, ko dh mndi ke blum??
jwpn ak mesti blum..huhue
pastu korg pon ckp
eeee, pmls btul la ko ni suzi..
weyh..ak bukan mls mndi laaa
ak sgt rajen mndi sbnrnya
kalu kt umh tu ak la org yg suke mndi
sehari 4 5 kali ak mndi
tp kt sini huhuhuhuhu
bkn xnk mndi tp air kt sini kotor
bkk je paip nmpk air kuning2
trus xde selera nk mndi
kalu rse nk mndi sgt, ak pon mndi la jgk air kuning tu
tp pastu jenuh la ak menggaru sana sini tubuh bdn ak nih
bdan ak dh la sensitif
pastu kadang2 rse air tu mcm air tanah
rambut wlaupun kte shampoo ari2 ttp akn kejung
xtau ape masalah dgn air d kwsn parit raja ni
so, skrg tyme entry ni ditulis
ak xmndi lg tp jam dh mnunjukkan pkul 3.30pm
maka smpi bile ak nk boleh mndi kalu nk tnggu air tu bersih..
xpela..mandi jelah nmpk gayanya..
(✖╭╮✖) 
 
macam mane nk mandi dgn gembira kalu air kotor macam ni???

4 comments:

Afie said...

hahah...suxy2~
=P

suziana said...

knape??
afie2~~

chenta said...

kalo ir camniew mandiu rmbt leh jd perangggg..so kalo pengetua tny npe rmbt perg..kate salahkan air perwra.!!!!

suziana said...

HAHAHAHA...t dia suh wt medical test biology test amek air simbah kt muke dia