Saturday, October 2, 2010

this is my priority

salam people
sejak kebelakangan ni aku sering jd berdebar2
selalu rasa mcm risau yg teramat sgt
terus tringat family kt taiping
Ya Allah, KAU periharalah keluargaku dari segala malapetaka
berikanlah rezeki yang melimpah ruah
sesungguhnya hanya padaMu tempat ku berserah jiwa dan raga

aku seorang yg sgt penting kan family
no matter whut happens, family is my priority
setiap hari wlaupun sesibuk mane pun aku akn call family aku
mcm mane risau sedih takut berdebar tp bila dgr suara mama n abah
terus rasa tenang

adik2 aku pulak
selalu call nk mengadu
baby ngadu psl shera
shera ngadu psl baby
boboy ngadu pasal arnab (--")

so, where ever u are, wuteva u do, whenever it is
plz do call ur family everydaY n make them as ur first priority

MY FAMILY

ok ak yg baju biru tudung putih tu, lain x????
(gbr lame tyme tingkatan 2)

 mama and abah

the banker

 the superwoman


 
the sistas 

the clown of my family

 the siblings
(ok fine baby lg howt dr aku) 

 THE END

No comments: