Monday, May 10, 2010

hepi mothers day mama !!!

saya ada seorang mama
mama saya bernama ZALINA BINTI ABU TAIB
mama saya gemuk oppppsssss . . .

mama, nape dlu mama garang giler dgn ujie??
tp sekarang kamceng bgai nak rak??
 sampaikan kalu ujie kadang2 lps ckp telepon dgn mama
kawan2 tanya 'ko sembang dgn kawan ko yg mne td?'
'eh, xlah..aku ckp dgn mama aku..'
mereka akn terus melabel ujie anak derhaka sbb siap boleh mecarut2 lagi dgn mak sendiri
tp kita mmg begitu
kita bahagia begitu
wkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkw
(oke2, mood serius balik)

mama, npe dulu mama gemuk gler
tp sekarang dh slim di semua bahagian kecuali perot
mama dulu suka pukul ujie kalu ujie x pegi mengaji
mama dulu suka tibai ujie dgn hanger kalu ujie xhafal sifir
pastu kalu ujie nk bwk duet lebih pegi sekolah pon mama marah
org nk beli roti hotdog la mama!! 1.50 dulu mne cukup!!!
dulu ujie selalu kecik ati ngn mama
ujie ckp mama jahat sbb suka buat ujie dahsyat2 punya

tp bila dh besar ni ujie baru sedar
mama buat sume tu untuk kepentingan ujie
bila tgk mama wt benda yg sama dgn adek2 mcm mna mama buat ujie dulu
rse mcm kelakar pon ade
mama, dulu kita susah
sian kt mama ngn abah nk pk mcm2 cari duet
sekarang alhamdulillah kita dh senang
adek2 xpnh rse susah mcm mne tyme ujie rse dulu

so, semperna hari ibu yang mulia ni
ujie nk ucapkan SELAMAT HARI IBU kepada mama
kalu ade anugerah tokoh ibu tersengal TAMAN SAUJANA JAYA
mesti ujie akn vote mama
taip UNDI ZALINA dan hantar ke 34586749389385756
tima kasih byk2 sbb membesarkan ujie serta membesarkan badan ujie ni..ujie sayang mama sangat2!!
mama dh agak tua sbenarnya
dah 46 tahun
tp semoga mama sentiasa sehat
dan dimurahkan rezeki yang melimpah ruah
AMIN

ni mama saya tyme muda mudi

tengoklah wajah berseri2 mama saya ketika kawen bersama rambut ala2 zaiton saemon tu

ni zaman ke'DATINAN'

waaahhh waaahhh makcik awat muka hang berseri2??


inilah family aku, hahahahahaha
(muka masing2 belum cucuk vitamin c)
gambar lame la weyyyyyy, aku rse dh hampir 7 tahun gbr ni



No comments: