Friday, April 1, 2011

oh mekdi !

semalam hari last promosi mekdi free 2 big breakfast tu
aku pegi !
aku mane bole bende-bende free ni, laju jek !

sebab dah tau mesti ramai nak mampos manusia beratur
pukul 1 pagi lagik aku dah tunggu, dahsyat tak dahsyat
kan aku dah kata
bab bab makan ni jangan memain dengan aku
aku seriussssss !

sementara nak menungu time pukul 4 sharp
kitaorang sume duduk buat keja
kekonon ah buat keje padahal facebook
sementara duduk duduk mengadap laptop memasing tetiba copia post kat wall


dah tu kau bajet aku nak respon acane
mesti la aku duk lawan usha dengan copia
konfem gay, sebab dia tak pandang perempuan langsung doe !
dia tengok lelaki saje
ish ish ish tahi betul *sambil geleng kepala*

oh lupa nak cakap antara manusia yang mengikut projek aku semalam adalah






sementara nak menunggu tu sumpah bosan wei
tak kan la setiap masa aku nak tengok gay hensem tu
kang dia mai tampaq pipi aku satgi
tak comel la aku -.-'
dah tu aku nak buat ape lagik
trolololololo r sekali !
















teman lelaki aku ni memang gila sebab tu aku suka
tengok muka dia pun dah rasa nak gelak sampai kencing dalam kain
aku tak bole r romantik romantik ni
tak sesuai dengan jiwa aku
so, dia ni sesuai sama sama gila dan mereng malahan pula berpenyakit sawan 
tak apesal aku gigih sangat duk p describe dia nih???


sementara aku duk potong kupon - kupon ni *kau tengok betapa tamak haloba kitaorang*
ajarina pun tiba bersama teman lelaki nya 
takde plak gambar ajarina sebab tak snap gambar masa tu
maafla awak chup chup !

tepat pukul 4
aku terus pegi beratur
aku ingat aku yang terpaling awal
rupenya ade orang tua cina lagi awal duk beratur depan aku
ganas aunti ni, tak tidoq ke ape
time beratur tak bawak henpon so takde gambar jugak
tapi toksah cakap la memang tu diaa ramai gila wei
beratur sampai jalan besar kau nak cakap ape kan

15minit beratur baru dapat beli
memang puas hati sebab belambak-lambak makanan
bayar murah je hihihihi suka





pas makan semua orang kenyang
bila kenyang mata pun nak tutup r kan
terus kitaorang berangkat pulang
sampai umah terus tidor bangun pukul 1
sebab kelas pukul 2.30



tu je 
ok bai

3 comments:

intan.maisarah said...

terliur

zarifahmr said...

mula mula tensen sebab tengok diri yang semakin mengembang. pastu tak jadi sebab terbahak bahak tengok babak lakonan zizie ezzete dengan aaron aziz





(--")

zOeY zAu YaH said...

wahhhh saya suka mcd..!!!! terliur tgk ha..