Monday, April 4, 2011

hancur lumat

hancur 
hati aku hancur
sebab kecewa dengan kau
mana kau yang aku kenal dulu
yang manjakan aku macam princess
yang bawak aku jalan-jalan tengok lampu
yang sentiasa ceriakan hidup aku
yang jadi kekuatan aku masa aku jatuh
supaya aku dapat bangun semula sampai ke saat ni
yang sentiasa lebihkan aku dari segala benda
yang sentiasa fikir tentang aku
yang sentiasa tunjuk kasih sayang dekat aku
yang jadi tempat aku berkongsi cerita kisah suka duka aku
tempat aku mencurahkan semua idea gila aku


mana??? mana???


apa salah aku sampai kau seksa hidup aku sampai macam ni sekali
aku tak pernah susahkan kau
aku cuma nak bahgia je dengan kau
macam orang lain
kadang-kadang aku cemburu tengok kau bole ketawa riang dengan orang lain
bila dengan aku, aku hadap muka masam kau
dan panas baran kau
orang lain tak nampak sebab aku tak pernah tunjuk
aku malu, aku nak orang tengok kita hepy hepy je
aku nak orang jeles dengan kita sebab kita ni riang gembira seronok ulalalalala
tapi aku silap, disebabkan aku sentiasa pendam
aku jadi seorang yang tak kuat
tak kuat weiiii, aku jadi sangat lemah
airmata aku ni untuk kau lagi murah daripada harga cokelat 2 bijik seposen
sangat murah !

hati aku hancur
jiwa aku lumat
aku tak tau apa salah aku
aku cuma nak happy je dengan kau
tu saje .




5 comments:

sukadukasaya said...

mengapakah wahai kwn ku?

Suara Hati Ini.... said...

nape ni yang...

zOeY zAu YaH said...

kita gi lempang org yg hancurkn hati kamu tu nk? hihi new entry blue eyes make-up for glases tutorial

Anonymous said...

lek lorrrr..............

cik nur said...

wewit ttba terkenan gambar yg bawah sekali somel jaa :)