Tuesday, February 1, 2011

hari pertama hidup sesorang

salam people =)

hari ini hari first aku duduk sorang-sorang kt parit raja ni
ye aku xbalik sebab tiket bas dah habes
pastu nak balik naik kereta abah aku x bagi sebab dia cakap kereta banyak ni
raya cina la katakan
aku pun redha sebab mama cakap nanti bulan 3 baru balik sebab bapak sedara aku nak kawen

hari ini bangun mandi eh tipu
bangun online main cityville pastu baru mandi
pastu baru perasan sabun mandi dah abes
terus bersiap pegi guardian
pastu pegi avon beli perfume

sebelum kua amek gmbr dulu

siap check-in lagi
nasib baik ade orang concern


then aku balik kemas rumah yg macam tongkang pecah
hidup aku serius tak terurus dah macam sawan meroyan royan dah

ni la breakfast, lunch, dinner, supper (roti-cheese-air soya)
 lambakan baju di atas katil
 baju x angkat kt penyidai dlm umah
baju xbasuh

lepas kemas-kemas sume aku baring dan rasa macam nak tidur dah
sumpah bosan wei hidup sorang-sorang
aku nak siapkan cepat keje aku kt sini aku nk blah balik JB 
kat JB umah azza la jd tempat penginapan aku
haha !

ohhh yaaa
semalam aku ngan shrek pegi melaka
sebab shrek nak shopping baju dinner dia
aku teman jela, nak shopping mampulah pulak kn
duet pt sume aku bagi kt mama

addicted doh main menatang ni . . .

shrek ni kaki makan, bila aku kapel ngan dia 
aku pun terikut-ikut cara makan dia
pastu badan aku pun dah macam belon
time kitorang beli baju dia bole rasa nk makan tako tao
pastu pegila beli and makan
pastu tengah-tengah pilih rase nak makan lagi
pegi la aku mencicit beli tako tao
=,=

muka hepiii sebab poket dah kering
ecececeh faijal tajir
sebenarnya aku nak amek gambar depan cermin pastu tetibe mamat tu tarik tngan aku
terus jadi gambar xde kepala
disebabkan gigih pegi ikut punggung shrek kesana kemari, dia belanja la selipar ni
sebab shrek ckp selipar aku tu dah layak duk bakul sampah, gila kejam!

minggu lepas mama hadiahkan aku hp baru
sebab besday aku yang lepas dia tak bagi pape pon
pastu dia cakap ni adiah untuk besday tahun ni jgk
1 adiah untuk 2 besday
ok mama bijak !


taraaaa!!!encik berry..name je encik berry tapi aku dah memondankan dia
ade patut beli baju kaler pink, buh theme pink, terus jadi pondan, tukar nama jd
kak berry..kelasss kaw maria!!!


encik canon ni dah lame aku xpeduli, tadi bawak kua dari bag pon siap berhabuk2
ade sape2 tau x kat mana nak dapat strap tali ni yg funky2 cket
boring je tengok tali hitam ni jer 


ok lah, nak pegi masak makanan untuk diri sendiri
lapar laaaaa...bye semua

esok aku update day 2 ok



1 comment:

cik nur said...

wahh untung jaa dapat kak berry hehehe