Friday, June 4, 2010

SAYA SUKA BEKERJA DGN PARENTS SAYA

hello diary, dah lama saya xtgk awk kn diary, biar awak berhabuk usang kotor, maaflah diary saya kemalasan la diary 2 3 arini..ok diary, ari ini saya ingin cerita pasal SAYA SUKA BEKERJA DGN PARENTS SAYA tanda seru tanda seru tanda seru (--")

diary, tahu kah anda saya seorg yg rajen??ok, salah soklan..tukar tukar..diary, tahukah anda saya seorg pekerja yg baek??betul diary!!!itu satu dusta..diary, awak mmg bijaksana 8)

diary, awak nk tau x saya suka sgt keje ngn abah n mama tau tau tau..sbb bila saya keje ngn diorg kn diary, saya sntiasa ada duet..fuyuooohh fuyuooohhh..ala biasa la kn diary org dh bkerjaya ni hakhakhakhak over la plak saya ni kn diary

hurm diary nape saya suka sgt keje ngn mama n abah saya kn diary sbb saya bole pegi keje suka ati saya la diary pukul bape pon nk pegi..sbb kn diary sejak ada bathroom baru kt umah saya ni setiap ari rasa macam nk jd erra fazira dlm cter tragedi oktober mandi dlm tab, ye diary mmg agk melampau diary..bila macam agk lama dlm bilik air tu mama mesti jerit2 'woi, sapa nk byar bil air nnt!!!!'..huhu diary, ye btul diary kalu xnk bil bnyk jgn la pasang tab mandi..tp kn diary bila ckp cmtu kt mama dia ckp 'sape suruh mandi dlm tab tu, tab tu nk eksyen je, aduhai diary...
pastu kn diary sjk ada bathroom baru mama suka plak beli berbagai2 jenis sabun yg buih2 dia bnyak kalu main kn sejam dlm bathroom pon rse mcm seminit je..bole maen puteri2 cindarella snow white oh oh oh mcam budak kecik plak (--"). oleh itu kn diary, mne bole g keje awl2 xkn lah nk mndi pas subuh mcm erra fazira???

tambahan pula kn diary, kalu keje ngn abh n mama, ada outstation tau..yes, outstation..hebat tak hebat tak ???pegi byar bil api telefon air astro broadband d pejabat pos dan pegi cash deposit cheque deposit dalam waktu kerja ttp dikira outstation..best wooo bole jln2 sorg nek kete bajet mcm nk pegi mesyuarat tp rupenye kne g amek no giliran tunggu kaunter panggil..huhuhu

kadang2, mama saya ni mahu mengedik dgn saya..yelakan diary, sape lg nk teman dia pegi my country home melepak berjam2 kt situ semata2 nk tempah langsir, sape lg nk teman dia mnum kt old town, sape lg nk teman dia pegi butik sana sini cari tudung indon dia tu lah baju lah, sape?sape?sape?..ye diary, walaupon xpegi keje d kedai ttp dpt gaji..

tentu diary tertanya2 bape gaji saya sebulan kn..eh, xbnyak pon diary sebulan 400 je tp dpt duit blanja sehari 15..kadang2 sila lh tnjuk rajin di rumah kerana semakin rajin anda, semakin byk dpt upah..sebab itu saya suka keje dengan mama n abah saya..wink wink ~~

eh eh diary saya nak cakap ni, saya rindu kt dia ni..entah bila nk dtg taiping..huhu




pastu kn diary, prince of persia best jgk la tp nk tgk shrek forever tp xtau nk pegi ngn sape


diary, mybe rancangan itu tpaksa dilupakan sbb bila pkir2 balik kn mcm membazir je..yelah, nk wt ape bnyk2..bukan ada bisnes juta2 pon kn..baik smpan duet wt mkn..oh, jgn..saya kn diet karbohidrat..huhu


ok itu je..bye diary 
..


 

No comments: