Monday, January 25, 2010

~moneyLESS~

1.nama saya :
suzyana

2.saya sedang mendengar :
d sound of fan..muahahahaha..bunyik kipas

3.mungkin saya patut :
zzzzzzzz :D

4.saya suka :
becakap serta mnjerit dgn sekuat ati

5.saya tak faham :
kenapa sye asyik xde duet..:D

6.saya kehilangan :
tahi hidung..mne ntah sye cmpk

7.ramai yang kata :
perot sye bunnciiit  :D

8.makna nama saya :
suziana - cik buntal :D

9.cinta itu adalah :
love !

10.di suatu tempat seseorang sedang :
mngomel sorg2 dpn lappy beliau = mashie ;p

11.saya akan cuba :
untuk menjadi manusia nOrmal

12.ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever :D

13.telefon bimbit saya :
kesayangan saye

14.bila saya terjaga dari tidur :
tnguk fon sye

15.saya paling meluat apabila :
sye xde duet..tp sye nk itu dan ini

16.haiwan paling comel yang pernah saya temui adalah :
shrek:D

17.peringkat umur yang paling seronok bagi saya :     sekarang ;p

18.hari ini :
hari isnin atau monday

19.malam ini saya akan :
ke klas sahaja

20.esok pula saya akan :
ke kelas juge ~ borinkkk

21.saya betul2 ingatkan :
sye ni baik, huh

22.ketika saya lihat wajah saya dihadapan cermin pagi ini :
trkejut sbb rmbut sye umpama sarang labah2

23.ayat terakhir yang saya katakan pada seseorang :
ntah..xtau

No comments: