Saturday, November 28, 2009

masih boring

1.Apa perasaan anda sekarang?
rindu teramat sgt kt dia...


2. Saya nak makan?
makan angin!!!nk g genting..weweeeeewaaaaaa

3. Impian saya?
menjadi seorang yg berjaya, kaya dan hot…hahahaha

4. Haiwan yang saya tak suka?
si kucing…buweeeekkkkk

5. Saya harapkan?
utk mse skrg just SE W508i tuh..hukhukhukhukhuk..i want it so badly..

6. Jika boleh putarkan masa?
nk wt leklok SPM n matrik dlu..huhhuuuuu

7. Saya pada 10 tahun akan datang?
dh kawen dh..umor dh 30..hehe..tp mst dh bjaya, kaya n hot…hahaha(xabis2 ngn hot)

8. Handphone saya adalah sebuah?
robot yg siyal..kdg2 ok..kdg2 ko

9. Saya pernah bercinta sebanyak?
xbnyak x sikit…tp skrg sye hepi sgt2…hehe

10. Saya suka pada?
duit..barang2 n dia..hahahaha(bnyik cm smacam je)..

11. Kawan kawan saya?
sgt ramai n sye syg mreka..

12. Pernah dikhianati?
Pernah tp xpelah…sooner or later dia akn trime blasan…

13. Apa yang hendak anda lakukan kepada dia?
kpd sape nih???

14. Senaraikan 8 orang untuk ditag?

xnk tag nk nag…bleh??hehe

No comments: